Belangrijke Mededeling voor Onze Klanten

Vanwege een geschil over te hoge groothandeltarieven tussen L-mobi en onze netwerkleverancier zijn wij helaas genoodzaakt onze dienstverlening te stoppen. Dit kan ertoe leiden dat onze netwerkleverancier binnenkort de levering stopt.
Daarom verzoeken wij u dringend om uw mobiele nummer zo snel mogelijk mee te nemen naar een andere provider, zodat u uw nummer kunt blijven gebruiken. U kunt dit doen door een simkaart bij een andere provider te bestellen en nummerbehoud aan te vragen. Om uw nummer mee te nemen heeft u uw klantnummer nodig. Dit kunt u vinden op de achterkant van uw simkaart, deze begint met 89xxx.
Over dit machtsmisbruik hebben wij een klacht ingediend bij de betreffende instantie en ook een petitie ingediend bij de Tweede Kamer. Wij wachten op het resultaat van deze zaak. Vanwege het gebrek aan MNO’s in Nederland kunnen wij op korte termijn geen nieuwe leverancier vinden. Wij hopen dat in de toekomst meerdere MNO’s toetreden tot de Nederlandse markt om machtsmisbruik tegen te gaan. Daarnaast pleiten wij voor regulatie van tarieven voor mobiel bellen, sms’en en internetten, evenals voor kostengeoriënteerde overstapmogelijkheden tussen verschillende MNO’s. Dit alles zal zorgen voor eerlijke concurrentie.
We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en waarderen uw begrip in deze situatie. Meer informatie volgt via onze website.
Met vriendelijke groet,
L-mobi